fbpx

ZGARNIJ BONUS PRZEZ:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

PROGRAM KURSU             BONUSY             FAQ             KUP TERAZ

Gotowa, by prowadzić studio graficzne na własnych zasadach i zarabiać jak należy?

Zatrzymaj błędne koło masy zleceń za nieduże pieniądze i naucz się, jak prowadzić usługowy biznes graficzny, który daje Ci konkretne zarobki i satysfakcję z pracy z klientami!

Pozwól, że zgadniemy…

Czujesz frustrację z powodu braku pieniędzy

Masz dość pracy za głodowe stawki przy wymagających projektach graficznych, które wyczerpują Cię psychicznie i fizycznie (te godziny przed komputerem, huh)?  Wstyd Ci przed bliskimi, że właściwie nie zarabiasz i projektowanie to w sumie drogie w utrzymaniu hobby. Nie potrafisz zapanować nad budżetem i rozplanować go odpowiednio zarówno na inwestycje, jak i czas sezonu ogórkowego.

Boisz się sprzedawać swoje usługi

Najchętniej schowałabyś się głęboko do szafy na samą myśl o tym, że trzeba wycenić i zdobyć kolejne zlecenie. Masz problem z wycenianiem własnej pracy, zarabiasz za mało, ale boisz się podać klientom wyższe stawki. Nie czujesz się sprzedażowym ninja i droższą ofertę finalnie obniżasz. Nie chcesz, by ludzie prychnęli Ci w maila i poszli dalej.

Masz (słabych) klientów tylko z polecenia - jesteś więźniem własnego biznesu

Klienci z polecenia to nie zawsze Ci wymarzeni. A jednak przyjmujesz każde zlecenie, żeby zbudować swoje portfolio i spiąć budżet. Twoja praca nie przynosi Ci satysfakcji i masz wrażenie, że wciąż użerasz się z klientami, którzy “nie czują” Twoich projektów. Nie wiesz, jak sensownie prezentować online siebie i swoje portfolio, tak żeby przyciągnąć odpowiednich klientów, którzy cenią Twój design. Na fanpage’u pustki… Skąd więc wziąć klientów?

Masz chaos w głowie

W ciągu tygodnia pracy spędzasz kilka godzin na pochłanianiu darmowych szkoleń, które nie przekładają się na zmiany. Chciałabyś podnieść stawki, ale boisz się, że stracisz wszystkich klientów. Ale to, co robisz teraz, nie działa dobrze, a Ty nie wiesz, od czego zacząć zmiany.

Dokładnie to rozumiemy!

Jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji. Od prawie 10 lat prowadzimy studio graficzne SHABLON. Na co dzień tworzymy wizerunki kobiecych marek online i projektujemy strony www.

Nasze początki nie były tak różowe (dosłownie i w przenośni) jak dziś. Ale 6 lat temu, po dwóch spektakularnych i medialnych fakapach, nasze studio przeszło metamorfozę! Przestałyśmy powielać szkodliwe schematy. Dzięki zmianom w codziennym działaniu spędzamy mniej czasu przy komputerze, a zarabiamy trzy razy więcej. Wierzymy, że Ty też możesz to zrobić!

Pracujemy na własnych zasadach, pilnujemy stawek i dbamy o dobieranie zleceń, które niosą w świat nasz styl. Często słyszymy, że nasze projekty są wow! i dają efekty, i to właśnie daje nam największą satysfakcję!

Dzięki świetnym budżetom z projektowania możemy teraz poświęcić część czasu na wspieranie graficzek i web designerek. Z przyjemnością podzielimy się z Tobą naszymi sprawdzonymi patentami na dochodowe studio, bo pamiętamy, jak to jest być na dnie i nie mieć grosza przy duszy.

 

POZNAJ PROGRAM KURSU DLA GRAFICZEK I WEBDESIGNEREK
9 tygodni do dochodowego studio graficznego

MODUŁ 1

co to jest branding

Wizerunek marki

W tym module dowiesz się jak wizerunek wpływa na pozycjonowanie marki, czym jest wizerunek strategiczny w biznesie kreatywnym i od czego zacząć jego budowanie, żeby dość szybko obserwować rezultaty. Dowiesz się:

czy warto postawić na markę osobistą w biznesie kreatywnym czy raczej utworzyć markę niezależną,
jak wybrać ścieżkę swojego rozwoju biznesowego i zrozumiesz konsekwencje swoich wyborów,
w jaki sposób wyróżnić się dzięki archetypowi marki i wykorzystać go w budowaniu wizerunku.
BONUS: zeszyt ćwiczeń prowadzących przez branding marki, którą kochają odbiorcy

MODUŁ 2

co to jest branding

Grupa docelowa

Ten moduł będzie poświęcony grupie docelowej Twojego biznesu i określaniu jej potrzeb. Opowiemy Ci:

czym jest nisza i dlaczego warto się specjalizować,
w jaki sposób skutecznie badać potrzeby klientów, przeprowadzając cykliczne badania rynku,
jak patrzeć na swoją ofertę przez pryzmat potrzeb klienta oraz tego, co już jest dostępne na rynku,
jak znajdować niezagospodarowane (sic!) obszary w świecie grafiki i opierać na nich ofertę.

MODUŁ 3

co to jest branding

Kanały dotarcia

Ten moduł pozwoli Ci zaprojektować skuteczną ścieżkę dotarcia do klienta. Będziemy mówić o specyfice różnych kanałów i dobieraniu odpowiednich sposobów nawiązania kontaktu.

poznasz zasady tworzenia contentu promocyjnego, recyklingu treści, budowaniu relacji poprzez angażowanie Twoich odbiorców w proces kreatywny,
porozmawiamy o znaczeniu portfolio i określimy, czym są dobre rekomendacje,
ułożymy skuteczną ścieżkę klienta, który gładko przejdzie od punktu A do sprzedaży.
BONUS 1: kompendium narzędzi must-have w biznesie graficznym, wspierających automatyzację biznesu
BONUS 2: kompendium: estetyka publikacji w mediach społecznościowych na przykładzie Instagrama
BONUS 3: formularz z prośbą o rekomendacje (interaktywny PDF i ankieta online)

MODUŁ 4

co to jest branding

Inwestycje i koszty

W tym module przyjdzie czas na pieniądze i warunki, jakie musisz spełnić, żeby wreszcie projektować za lepsze stawki.

skonstruujemy wspólnie plan biznesowy, rozpiszemy faktyczne koszty i inwestycje, dzięki czemu będziesz mogła ustalić dobre stawki za swoją pracę,
poznasz do’s and dont’s wyceniania pracy kreatywnej
pokażemy Ci sprawdzone schematy tworzenia ofert up-sellingowych, które w łatwy sposób pomogą Ci zwiększyć wartość kontraktu,
BONUS 1: tabela przychodów i kosztów w studio kreatywnym, dzięki której zapanujesz nad budżetem
BONUS 2: przyjazny, jednostronicowy biznes plan, dzięki któremu zrozumiesz temat firmowych inwestycji i budżetowanie
BONUS 3: arkusz Business Model Canvas
Mój udział w kursie mogłabym podsumować jednym zdaniem: Wreszcie zaczęłam zarabiać. Wcześniejsze moje działania to było głównie plątanie się, szukanie klientów i frustracja przy projektach na które tak naprawdę nie miałam ochoty. Ale za coś przecież trzeba żyć. Dzięki wielu konkretnym wskazówkom, dowiedziałam się jak komunikować się z klientem tak by nie miał wątpliwości co do tego co oferuję. Dowiedziałam się też, gdzie są moje granice i czego robić zdecydowanie nie chcę. No i zwiększyłam swoje stawki 2,5 raza, więc pracuję tyle, ile lubię i tak, jak lubię. Podsumowując, dzięki kursowi wreszcie zarabiam, wiem co robić by docierać do nowych „moich klientów” i mam zapełniony grafik na projekty do marca 2022 (piszę to w listopadzie 2021). 
WIOLETTA GUZY, wiolettaguzy.pl

MODUŁ 5

co to jest branding

Komunikacja i oferta

W tym module opowiemy o prowadzeniu rozmów z klientem i schematach, które możesz wykorzystać w komunikacji.

dowiesz się, jak przeprowadzić rozmowę sprzedażową z lekkością, bez nachalnej sprzedaży, za to ze świetnym efektem!

poznasz sposoby na skonstruowanie przekonującej oferty nie do odrzucenia,
dowiesz się, jak zakomunikować cenę usług klientowi, by zwiększyć swoje szanse na przyjęcie wyższej stawki,
BONUS 1: scenariusz lekkiej, nienachalnej i skutecznej rozmowy sprzedażowej
BONUS 2: edytowalny szablon oferty studio SHABLON, czyli wszystko, co powinnaś wiedzieć o konstruowaniu oferty, która sprzedaje się sama!

MODUŁ 6

co to jest branding

Procesy i współpraca

Ten moduł będzie dotyczył całego procesu współpracy:

poznasz wszystkie zapisy, które powinny się znaleźć w Twojej umowie, by chronić Cię w kryzysowych sytuacjach,
powiemy Ci, jak wytyczyć jasne granice współpracy,
pokażemy Ci, jak stworzyć harmonogram współpracy i szablon projektu w Asanie, czyli narzędziu wspierającym organizację pracy,
rozprawimy się z problemami, które najczęściej pojawiają się w trakcie współpracy.

BONUS 1: nasze sprawdzone w boju wzory umów z klientem (branding, strona www, abonament graficzny)

BONUS 2: szablony maila powitalnego na dobre rozpoczęcie projektu, ponaglającego, kończącego projekt i więcej!

MODUŁ 7

co to jest branding

Myśli i nastawienie

Dobrze wiemy, że sukces w biznesie graficznym tylko częściowo zależy od klientów. Ważnym aspektem skutecznego działania jest poczucie własnej wartości. Dlatego w tym module będziemy mówić o:

syndromie oszusta i naszych sprawdzonych sposobach na radzenie sobie z wewnętrznym krytykiem,

rozwoju umiejętności graficznych, menadżerskich, komunikacyjnych,
dobrych praktykach osiędbania w biznesie graficznym,
budowaniu siatki współpracowników i ekspertów, którzy zapewnią poczucie bezpieczeństwa w sytuacjach kryzysowych.

W WARIANCIE 2.

co to jest branding

Rozmowy „check-in”
i sesje mentoringowe

Jako uczestniczka 7. edycji kursu, wybierając wariant 2. oferty otrzymasz swoją mini-grupę wsparcia. Spośród wszystkich kursantek stworzymy 5-osobowe mastermindy, w których co tydzień spotkamy się na godzinnej rozmowie check-in. Dzięki nim utrzymasz wysoki poziom motywacji do wprowadzania zmian w swoim studio.

Ale to nie wszystko! W trakcie rocznego dostępu do kursu spotkamy się jeszcze raz na indywidualnej rozmowie mentoringowej. Podczas godzinnego spotkania będziesz mogła zadać swoje pytania i skonsultować różne aspekty prowadzenia studio. Bez obecności osób trzecich.

WARTOŚĆ:  ok. 1200 zł netto + 450 zł netto

Na kurs czekałam pół roku. Bardzo chciałam dobrze przygotować nową ofertę i nauczyć się wyceniać swoje prace. Ten ostatni punkt był dla mnie najtrudniejszy. Do tej pory rozliczałam się godzinowo, ale przy projektowaniu zupełnie się to nie sprawdzało i rodziło frustrację. Spieszyłam się z projektami, żeby nie wyszło za dużo godzin i w rezultacie pracowałam za pół darmo… Ale to się zmieniło! Dzięki, cotygodniowym spotkaniom online z dziewczynami i materiałom z kursu, wreszcie się odważyłam i zaczęłam wyceniać projektowo. Efekt? Mam dwie klientki, które zgodziły się na nowe warunki i dalej wykonuję dla nich materiały graficzne, ale na zasadzie abonamentu. Jeszcze w trakcie kursu zaprojektowałam identyfikację wizualną za 3 razy większą kwotę niż wcześniej. Do końca czerwca mam zapełnione miejsca na projekt i wykonanie strony internetowej.

AGNIESZKA SZPUNAR

CZAS POTRZEBNY DO PRACY Z KURSEM

Jesteś zajętą Girlboss, wiemy to doskonale! Ten kurs ma dać Ci rozwiązania, a nie godziny debat (choć bez kilku rozkminek się nie obędzie). Praca z kursem powinna zająć Ci nie więcej niż 5-6 godzin tygodniowo. To ok. godziny dziennie. W tym czasie obejrzysz wideo, wypełnisz ćwiczenia, zaczniesz wdrażać zmiany. Przy wielu zadaniach nie będziesz nawet musiała siedzieć przy komputerze. Jeśli wydrukujesz sobie ćwiczenia, możesz je zrobić, siedząc w kawiarni albo na łóżku.

Jeśli jesteś przekonana, że nie będziesz miała tyle czasu ze względu na obsługę klientów, to może faktycznie nie ma co się pakować w program, który właśnie od tego  poczucia ma Cię uwolnić ;). Jesteśmy jednak przekonane, że już po pierwszych dwóch modułach podejmiesz takie decyzje, które uwolnią Twój czas. 

WYOBRAŹ SOBIE, ŻE PO KURSIE

jesteś pewna siebie i dumna ze swojego wizerunku! Nie możesz się doczekać, żeby puścić link do swojej strony w świat i usłyszeć „wow, to jest to”!
masz poczucie dobrze prowadzonego biznesu: spokój w głowie pozwala Ci zająć się tym, na czym naprawdę polega Twój biznes.
Twój wizerunek odzwierciedla nie tylko profesjonalizm Twojego biznesu, ale także Twoją osobowość, którą wreszcie przyciągasz właściwych, płacących klientów!
A Ci nie będą mogli się Tobie oprzeć i po zakończonej usłudze lub zakupie produktu, zapytają „co możemy zrobić, żeby jeszcze się nie rozstawać?” (True story, Dziewczyno!)

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

nie umiesz zbudować wartości swojej pracy w oczach klienta i w efekcie klienci ciągle kwestionują Twoje oferty,
aby wycenić swój projekt, oglądasz ceny konkurencji i pytasz koleżanki po fachu, ile sobie liczą,
już kilka razy robiłaś podejście do zagadnień biznesowych, marketingowych, ale wciąż nie widzisz efektów tych działań – różne elementy biznesu nie wskakują na swoje miejsce,
Twoim jedynym kanałem pozyskiwania klientów są media społecznościowe,
czujesz się źle w strukturach agencyjnych i korporacyjnych, a działalność założyłaś po to, by działać na własnych zasadach,
brakuje Ci pewności siebie w rozmowach z klientami,
nie możesz wziąć urlopu albo chorobowego bez uszczerbku dla finansów,
zdarza Ci się pracować bez umowy, czego skutki bywają przykre (brak płatności za Twoją pracę, huh?)

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

chcesz przyjąć dumny tytuł art directora i nie martwić się o nic, co niezwiązane ze sztuką i projektowaniem,
liczysz na to, że świat pozna się na Twoim artystycznym geniuszu i klienci zaczną sami napływać falami,

zawsze umiesz znaleźć wymówkę, by nie pracować NAD swoim biznesem („nie umiem”, „nie wiem”, „to drogie”, „jestem za słaba”),  

nie boisz się, że tak nijak może być już zawsze,

Twoje finanse są stabilne, a Ty możesz sobie pozwolić na zatrudnienie osoby do pomocy,
jesteś dumna z prac w swoim portfolio,
masz rozpracowane swoje procesy i metody działania, a także dobrze ustawiony system pozyskiwania klientów.

modułów

lekcji

bonusów

ROZMÓW CHECK-IN

„Jestem graficzką” – to zdanie, które powtarzałam sobie od dawna, ale sama uwierzyłam w nie dopiero, gdy dołączyłam do programu Dochodowe Studio Graficzne. To była jedna z moich najlepszych inwestycji! W końcu zaczęłam przyjmować zlecenia, które mnie naprawdę interesują i z których jestem dumna. Oprócz wartościowej wiedzy zawartej w materiałach merytorycznych dostałam bezpośrednie wsparcie: rozmowy, konsultacje, możliwość wymiany doświadczeń z Karlą oraz dziewczynami z mojej grupy były po prostu bezcenne! Te spotkania były synergią w czystej postaci. Gdybym miała znów dołączyć do DSG, to na pewno w wariancie ze wsparciem. Motywacja i energia są w takim trybie nieporównywalnie większe niż kiedy przerabia się kurs samej (wiem coś o tym, bo za mną uczestnictwo w wielu kursach online).

JOANNA RZOŃCA – AKADEMIA KREANIKACJI

Zobacz, jakie bonusy czekają na Ciebie w kursie. Ich równowartość to spokojna praca nad projektami, które są bliskie Twojemu sercu i dają Ci dobre zarobki. 

aż 8 różnych wzorów umów z klientem, sprawdzonych w boju i stworzonych przez prawnika (moduł 6)

zeszyt ćwiczeń prowadzących do opracowania skutecznego brandingu (pozycjonowania) Twojej marki (moduł 6)

scenariusz lekkiej, nienachalnej i skutecznej rozmowy sprzedażowej (moduł 5)

 tabela przychodów i kosztów w studio kreatywnym, dzięki której zapanujesz nad firmowym (i domowym) budżetem (moduł 4)

przyjazny, jednostronicowy biznes plan, dzięki któremu zrozumiesz temat firmowych inwestycji i budżetowanie (moduł 4)

edytowalny szablon oferty nie do odrzucenia (moduł 5)

kompendium narzędzi must-have w biznesie graficznym, wspierających automatyzację biznesu (moduł 3)

szablony maili: powitalnego na dobre rozpoczęcie projektu, ponaglającego, wzywającego do zapłaty, kończącego projekt i więcej! (moduł 6)

kompendium: estetyka publikacji w mediach społecznościowych na przykładzie Instagrama (moduł 3)

Mam dla Was miłą wiadomość, bo po zakończeniu kursu Dochodowe Studio Graficzne wysłałam swoją pierwszą ofertę i kwota jest bardzo syta. Jeszcze tyle nie kasowałam za projekt. Myślałam, że klient odmówi, ale zgodził się. Wszystko, co mówicie, działa. Pojawił się co prawda schemat klienta-przyspieszacza i padło zdanie „czy mogłaby Pani zrobić to do połowy marca albo szybciej”, ale byłam twarda. Dziękuję Wam bardzo. Pokazałyście, jak bronić się przed takimi sytuacjami. Jaram się i jestem Wam bardzo wdzięczna. Jesteście bardzo skuteczne.

OLA DZIUBA

7. EDYCJA STARTUJE 2. PAŹDZIERNIKA 2023

Dołącz i otrzymaj

WARIANT 1. i 2. KURSU

7 napakowanych modułów szkoleniowych w formie wideo i audio
prezentacje i transkrypcje wszystkich lekcji (300+ stron materiałów)
interaktywne zeszyty ćwiczeń do każdego z modułów

12+ BONUSÓW w postaci praktycznych materiałów, checklist, scenariuszy i wzorów dokumentów

po zakończeniu kursu dostęp do zamkniętej grupy Absolwentek, gdzie odbywają się cykliczne spotkania i wymiana wiedzy

dostęp do kursu na 1 rok z możliwością odtworzenia i przypomnienia sobie kursowych lekcji kiedy tylko chcesz! 100% online. Po roku będziesz mogła przedłużyć dostęp za 50% ceny.

DODATKOWO W WARIANCIE 2.

9 rozmów w formule „check-in”, aby Twoja motywacja przez cały czas trwania kursu pozostała na wysokim poziomie. Rozmowa „check-in” to godzinna rozmowa z Karlą w 5-osobowym mastermindzie. Rozmowy odbywają się w dni powszednie do godziny 15:00.

ograniczona liczba miejsc: 10

indywidualne spotkanie mentoringowe, na którym będziesz mogła skonsultować wszystkie wątpliwości, zweryfikować swoje portfolio, zadać pytania tak, by nikt inny nie słyszał (wartość: 450 zł netto).

Wybierz swój wariant

Dostęp do kursu ze wsparciem na 9 mentoringach i spotkaniu indywidualnym

PŁATNOŚĆ JEDNORAZOWA

co to jest branding

3195 zł

NETTO (+23% VAT)

PŁATNOŚĆ RATALNA

co to jest branding

4 raty po 825 zł

NETTO (+23% VAT)

Dostęp do kursu bez wsparcia na mentoringach

PŁATNOŚĆ JEDNORAZOWA

co to jest branding

2195 zł

NETTO (+23% VAT)

PŁATNOŚĆ RATALNA

co to jest branding

4 raty po 575 zł

NETTO (+23% VAT)

Jeśli nie jesteś gotowa zainwestować takiej kwoty w siebie, jak chcesz oczekiwać od klientów, że zainwestują w Waszą współpracę kilka(naście) tysięcy?

Gwarantujemy, że ta inwestycja zwróci Ci się już przy pierwszym projekcie wykonanym na Twoich nowych zasadach!

Pamiętaj, że wystawiamy faktury VAT, więc kurs łatwo wrzucisz w koszty prowadzenia działalności.

Przed kursem miałam problem z pozyskiwaniem klientów, a nawet z przygotowywaniem materiałów reklamowych. Przy próbach zestawienia portfolio sama widziałam brak spójności, właściwie nie byłam w stanie w ogóle ruszyć do przodu z moim biznesem. Bardzo podobała mi się lekcja o przygotowywaniu oferty – nigdy nie robiłam tego w tak rozbudowany sposób. A teraz faktycznie widzę, że to działa, moja oferta nie jest już nudnym PDFem. Poprawiłam też moją umowę, dzięki czemu łatwiej mi teraz określić granice współpracy z klientem. Bardzo dużo się od Was nauczyłam, dziękuję! I w imieniu Waszych przyszłych kursantek namawiam: róbcie to dalej!

NATALIA JANICKA

Zgarnij super bonus jeszcze przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Po raz ostatni zgarnij jeszcze jeden bonus. Tylko do końca 30 września!

Nadal scrollujesz, huh? Rozumiemy, że decyzja o inwestycji w siebie i swój biznes nie należy do łatwych. Ale zależy nam na tym, żebyś przestała się wahać i wreszcie zaczęła zarabiać, podnosić swoje kwalifikacje i być dumna, z tego, co potrafisz.

Tym razem wytaczamy potężne działa. Jeśli zdecydujesz się dołączyć do kursu do końca 30 września 2023, otrzymasz wstęp na kurs Czas na branding.

W ramach tego programu nauczysz się łączyć strategiczne informacje z szatą graficzną marki. To bonusowy kurs, który pomoże Ci podjąć ważne decyzje odnośnie wizerunku Twojego biznesu i stosować te same techniki przy pracy nad identyfikacją wizualną klientów. Po 7. edycji ten program przejdzie na emeryturę – to ostatnia szansa, by go złapać.

Dajemy Ci 100%
gwarancję

Na tyle jesteśmy pewne rezultatów, serio! Obserwujemy je za każdym razem, kiedy strategiczne podejście do biznesu graficznego idzie w ruch. Jeśli wykonasz wszystkie ćwiczenia, będziesz pracować z zaangażowaniem i stosować się do naszych wskazówek, a efektów nadal nie będzie, jesteśmy gotowe objąć naszą ofertę gwarancją 100% satysfakcji [ – powiedziały tonem poważnym i niepodważalnym].

Też tak chcesz? dołączaj, Girl!

Pytania?

01

Kiedy i na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Jeśli to Twój pierwszy nieszablonowy kurs, po zaksięgowaniu płatności zostanie dla Ciebie automatycznie utworzone konto na platformie kursowej. Dane logowania otrzymasz w dodatkowym mailu. Mail z danymi dostępowymi powinien przyjść na podany przy zakupie adres mailowy w ciągu kilku minut. Jeśli nie otrzymasz maila, zajrzyj do instrukcji postępowania tutaj. Od tego momentu będziesz mogła zalogować się do platformy.

Jeśli już wcześniej korzystałaś z naszej platformy kursowej, to w Twoim panelu kursów odblokuje się nowy dostęp (nie otrzymasz maila z nowymi danymi logowania). 7. edycja startuje 2 października 2023. Kurs składa się z modułów, które w danej edycji są odblokowywane co tydzień lub wedle ustalonego harmonogramu. To ważne, abyś szła przez kurs w konkretnej kolejności. Dzięki temu Twoje wyniki będą jeszcze lepsze.

Po zakupie otrzymujesz dostęp do treści kursowych na rok, w tym do wszystkich ewentualnych aktualizacji. Jeśli będziesz chciała przedłużyć dostęp, będziesz miała taką możliwość za dodatkową opłatą. Dodatkowo otrzymujesz bezterminowy dostęp do grupy absolwentek kursu na FB.

02

Jak mogę zapłacić za kurs i czy otrzymam fakturę VAT?

03

Czy to kurs na pewno dla mnie?

04

Po dokonaniu zakupu nie otrzymałam danych logowania do platformy. Co teraz?

05

Czy potrzebuję dodatkowego sprzętu lub oprogramowania, żeby wziąć udział w kursie?

06

A co jeśli kurs mi się nie spodoba? Już kilka razy się sparzyłam.

07

Czy kurs będzie odbywał się LIVE i będzie można się z Wami konsultować?

08

Co to znaczy, że dajecie gwarancję satysfakcji?

Ok, Girls!

Przekonałyście mnie!

Już nie mogę się doczekać!

Chcesz jeszcze o coś zapytać? Śmiało! Wystarczy, że klikniesz tutaj i napiszesz do nas.