Co zrobić, jeśli nie otrzymałam hasła do platformy?

Krok 1. Sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce mailowej
Platforma automatycznie generuje dostępy do Twojego konta i wysyła wiadomość mailową na podany przez Ciebie adres e-mail. Niestety nie zawsze ten mail dociera do skrzynki głównej. Jeśli jednak mail z dostępami nie znajduje się ani w skrzynce głównej, ani w SPAMie, przejdź do kolejnych kroków.

Krok 2. Przejdź do nieszablonowej platformy kursowej
Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Krok 3. Wybierz opcję “Nie pamiętasz hasła?”
W ten sposób wywołasz okno, w którym na nowo będziesz mogła uzyskać nowe hasło.

Krok 4. Wpisz adres mailowy, który podałaś przy składaniu zamówienia i naciśnij przycisk “ZDOBĄDŹ NOWE HASŁO”
Na podany mail otrzymasz ponownie wiadomość z dostępami do swojego konta. Sprawdź folder SPAM. Jeśli nadal nie otrzymasz hasła, skontaktuj się z nami tutaj.

To co, lecimy?